Dobrý podvečer.
Chtěl bych Vám touto formou vyjádřit poděkování a spokojenost s Vašimi službami a dát Vám tím zpětnou vazbu :-).
Nejprve bych rád poděkoval za velmi profesionální, osobní a příjemný přístup při řešení objednávky, vyhovění všem mým rozmarům a kontrole ( kontrolám ! ) dané objednávky :-). Dále bych rád poděkoval za možnost ukázky před započetím výroby - za mne velmi vstřícný krok. Znovu musím pochválit komunikaci.
V poslední řadě bych rád poděkoval za rychlost dodání, kvalitu zpracování a přesnému dodržení objednávky. Nesmím znovu opomenout, komunikaci! Dnes vše v pořádku dorazilo a my se těšíme z nových doplňků.
Je moc příjemné, že v dnešní době se stále najdou společnosti, kterým záleží na kvalitě a spokojenosti svých zákazníků a že každá zakázka, je pro ně stejně důležitá - maximálně důležitá.
Pokud se tento e-mail nedostává Vašemu vedení, byl bych moc rád, kdyby se mu dostal. Chci aby vedení společnosti vědělo, jaké poklady zaměstnává :-).
S pozdravem a přáním jen a jen spokojených zákazníků, jako jsem já ... ?
Souhlasím se zpracováním uvedených údajů pro účel vzájemné komunikace a poskytnutí obchodní nabídky v souvislosti mou poptávkou. Údaje budeme zpracovávat v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. a dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů. Další informace zde